Методичний триптих “Профільне навчання: концепція, досвід, перспективи”

25.03 – 27.03 відбулася педрада – методичний триптих “Профільне навчання: концепція, досвід, перспективи”.

На першому пленарному засіданні заступник директора з НВР Жарська Л. М. зупинилася на Концепції профільного навчання у старших класах та етапах його впровадження.

Протягом першого дня, який називався “Педагогічна майстерня” було відвідано 5 уроків у початковій школі: англійська мова (3В, Лісова М. В.), українська мова у 3А та 4Б класах (Іванова С. Г., Пирогова О. В.), математика ( Корнета Н. М., Гончаренко Ю. В.).

Другий день носив назву “Допрофільний практикум”. Учителі інформатики продемонстрували уміння учнів 8-9 класів розв’язувати компетентнісні задачі ( Непоп І. В., Бабєєва Ю. А., Фільнюк М. В.). Вчитель економіки Кучеренко В. В. показала наступність у створенні реклами учнями 8-9 класів.

Третій день “Профільне навчання” розпочався конференцією-захистом проектів учнями 10-Б і 11-Б класів (учитель Шевченко О. А.). А учні 11А класу (профіль математика) під керівництвом Бадехи Л. М. досліджували способи розв’язання 33 завдання ЗНО. Завершився день другим пленарним засіданням, на якому відбувся обмін враженнями про побачене і почуте. Йшлося про, безперечно, позитивний досвід та перспективи профільного навчання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *